Veelgestelde vragen
Waar leveren jullie?
Wij leveren in alle landen van de Europese Unie
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Nadat uw bestelling is geplaatst, hebben we over het algemeen 1 tot 2 werkdagen nodig voor verwerking en verzending. Af en toe kan uw bestelling vertraging oplopen bij onze vervoerder. Houd je track & trace code in de gaten. Als u uw bestelling op zaterdag of zondag plaatst, wordt deze op maandag verwerkt.
Wat zijn de verzendkosten?
Bestellingen boven de € 35,- zijn gratis verzendkosten binnen Nederland en België.Er geldt een toeslag van € 3,90 voor bestellingen onder de € 35, tenzij anders vermeld bij de kassa op basis van aanbiedingen die wij gedurende bepaalde periodes verstrekken. Voor bestellingen boven de € 90,- geldt gratis verzending naar de rest van de EU-landen. Voor bestellingen onder de € 90 geldt een toeslag van € 11, tenzij anders vermeld bij het afrekenen op basis van aanbiedingen die wij tijdens bepaalde periodes doen.
Kan ik mijn bestel- of verzendgegevens wijzigen?
Voor uw veiligheid kunt u uw bestelling niet wijzigen nadat u deze hebt geplaatst. Dit geldt voor het adres en de producten. Als u niet beschikbaar bent wanneer de chauffeur het pakket probeert af te leveren, zal onze vervoerder een briefje achterlaten met het advies hoe u een herlevering kunt regelen als een handtekening vereist is om het pakket te ontvangen. Of de koerier zal het pakket aan een van uw buren aanbieden als een handtekening niet vereist is voor de levering. Als u van gedachten bent veranderd, kunt u uw producten gratis retourneren na levering van de bestelling.
Wat is de status van mijn bestelling?
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een e-mail ter bevestiging van uw bestelling. U kunt na het verwerken van uw bestelling een tweede e-mail van ons verwachten met een track & trace code dat u kunt gebruiken om uw bestelling te volgen. U ontvangt in ieder geval een bevestigingsmail nadat uw bestelling bij u is afgeleverd.